

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Imię i Nazwisko:
adres e-mail:
adres korespondencyjny:
numer telefonu:
data zakupu:
powód zwrotu (opcjonalnie):
numer konta do zwrotu środków:
Czytelny podpis:
- w załączeniu dowód sprzedaży (paragon, faktura)
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
TrailShop
Malawa 980A
36-007 Krasne
Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami jeżeli chcesz towar oddać osobiście.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.